Termes i condicions
TERMES I CONDICIONS GENERALS DE VENDA DE LA PÀGINA WEB ALFOMBRASHAMID.ES
La compra de qualsevol producte ofert a la pàgina web de Catifes Hamid està subjecta als presents Condicions de Venda. Les comandes només es podran fer a la pàgina web de catifeshamid.es per consumidors persones físiques i per societats per adquirir mercaderies sense ànim de revenda. Està terminantment prohibida qualsevol revenda o distribució dels productes de Catifes Hamid adquirits a través de la pàgina web alfombrashamid.es. Catifes Hamid podrà actualitzar aquests Termes i Condicions de Venda en qualsevol moment. Per realitzar qualsevol comanda a través de la pàgina web alfombrashamid.es, caldrà que accepteu les Condicions de Venda, així com la Informació Legal i de Privadesa, en vigor en el moment de realitzar la comanda.
COMPRES I COMANDES
La pàgina web alfombrashamid.es podrà ser utilitzada per cursar comandes sobre una selecció de productes de Catifes Hamid directament en línia a través dInternet. Abans de finalitzar la vostra comanda, apareixerà a la pantalla una pàgina resum dels productes que heu triat, amb les seves principals característiques (mesura, color, preu, etc.). Heu de verificar que aquesta informació reflecteix de forma exacta la selecció que ha realitzat. Després de la confirmació, la seva comanda serà remesa a Catifes Hamid per al seu processament. Si tinguéssiu qualsevol dubte o consulta en relació amb els productes, contacteu prèviament amb el nostre departament d'Atenció al Client Online, per telèfon: 916 342 236, o per email: info@alfombrashamid.es.
Catifes Hamid es reserva el dret a anul·lar qualsevol comanda sol·licitada per qualsevol client amb què hi hagi alguna controvèrsia en relació amb una comanda anterior, o si Catifes Hamid tingués algun motiu raonable per sospitar que aquest client hagi incomplert les presents Condicions de Venda, o que estigui participant en qualsevol activitat fraudulenta o delictiva, o per qualsevol altre motiu que Catifes Hamid considereu legítim.
Així mateix Catifes Hamid es reserva el dret d'anul·lar qualsevol comanda per problemes informàtics o errors a la web. En aquest cas es compromet a informar el client de les circumstàncies relatives que el puguin afectar. Per a qualsevol comanda extraordinària, si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre departament d'Atenció al Client a l'enllaç "Contacte”.
DISPONIBILITAT
Els productes i els preus són vàlids segons apareixen a la pàgina web alfombrashamid.es, subjectes a disponibilitat. En el moment de realitzar la vostra compra o comanda se us informarà sobre la disponibilitat dels productes. En cas que per una gran quantitat de comandes o qualsevol altra raó, el producte que vostè ha triat no estigués disponible al nostre magatzem, ens posarem en contacte amb vostè per informar-lo de les relatives modificacions en els terminis de lliurament. És possible que per problemes informàtics, la disponibilitat dels productes a la web es mostri de forma incoherent. Si detecteu una situació semblant, si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres, perquè puguem solucionar el problema el més ràpid possible. Catifes Hamid es reserva el dret a modificar, en qualsevol moment i sense avís previ els articles presentats a la pàgina web alfombrashamid.es, així com els seus preus.
PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
El responsable del tractament de les vostres dades és CATIFES HAMID). Les dades que ens faciliti seran tractades exclusivament per a la gestió de la relació contractual existent entre les parts, així com per a les finalitats que expressament ens autoritzi.
Les vostres dades seran conservades mentre duri la nostra relació contractual, així com el temps necessari per complir amb les corresponents obligacions legals.
La base legal per al tractament de les seves dades és el manteniment de la relació contractual, així com, si escau, la realització i el compliment, dels serveis i obligacions legals inherents a aquesta.
Les vostres dades podran ser cedides o comunicades empreses del grup i/o als destinataris que siguin estrictament necessaris per al compliment de les obligacions contractuals, per al compliment d'aquelles altres finalitats expressament autoritzades per vostè, així com per al compliment de les obligacions a què vinguem obligats en compliment de la Llei. Se cediran les seves dades a les agències de transport amb la finalitat de poder lliurar-li la comanda.
En qualsevol moment podrà exercir els seus drets com a titular de les dades, a aquest efecte, us informem que teniu dret a retirar els vostres consentiments en qualsevol moment, oposar-vos al tractament, limitar-lo, accedir, rectificar, suprimir les dades i exercir el vostre dret a portabilitat, mitjançant petició escrita enviant una còpia del seu DNI a CATIFES HAMID, c/ Núñez de Balboa, 14, 28001 - Madrid, email: info@alfombrashamid.es
En cas que entengueu que els vostres drets han estat desatesos podeu formular una reclamació a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades www.aepd.es
MESURES I COLORS
Totes les mides i colors dels nostres productes exposats a la web alfombrashamid.es són aproximats. Algunes de les mesures de catifes estan arrodonides per a la seva correcta visualització a la web i per tant a termes exactes podrien variar entre 5 i 10 mm. Intentem mantenir la màxima aproximació de color possible, emprant tecnologies d'última generació en la presa i el tractament de fotografies. Tot i així cada catifa és única, per la qual cosa podria haver-hi petites diferències. La correcta visualització dels colors depèn en gran mesura dels ajustaments del monitor.
PREUS I FORMES DE PAGAMENT
Els preus dels productes Catifes Hamid figuren a Euros, incloent impostos. L'import final de la vostra comanda inclourà les despeses d'enviament, d'acord amb les opcions de destinació triades i la política de despeses d'enviament de Catifes Hamid. La seva comanda serà cursada un cop s'hagi completat el pagament.
TERMINI DE VIGÈNCIA DE LES OFERTES I DELS PREUS
Preus vigents en el moment en què es fa la compra.
Catifes Hamid es reserva el dret de canviar els preus dels seus productes en qualsevol moment i sense avís previ.
Es podran utilitzar els següents mitjans de pagament:
-
Transferència bancària:
La totalitat de l'import de la comanda s'abonarà mitjançant transferència bancària a favor de Catifes Hamid SL al número de compte facilitat, tenint un termini màxim de 5 dies hàbils per realitzar-lo, en cas contrari aquesta comanda quedarà cancel·lada. En el concepte heu d'esmentar la referència de comanda o el seu nom complet. Se us demanarà també que ens envieu el més aviat possible per correu electrònic o per fax, el justificant de la transferència realitzada, per tal d'agilitzar els tràmits de la vostra comanda.
-
Paypal:
L'import total de la comanda s'abonarà mitjançant els sistemes informatitzats de Paypal, que en finalitzar l'operació tornaran de manera automatitzada a la pàgina web takor.es confirmació de la realització correcta del pagament. Se us enviarà per e-mail una confirmació de la correcta realització del pagament.
Les transaccions realitzades a la pàgina web www.alfombrashamid.es estan protegides per un sistema SSL d'encriptació. L'enviament de dades de la targeta de crèdit es realitza a través del protocol de seguretat SSL mitjançant PayPal, utilitzat per les millors botigues en línia del món. Des de la nostra pàgina web no tenim accés a les dades de la targeta de crèdit.
-
Pagament amb targeta:
El client podrà pagar amb targeta de crèdit a través de la passarel·la de pagament bancària instal·lada al sistema, que ofereix totes les garanties de seguretat necessàries perquè la transacció sigui completament eficaç, ja que es troba als servidors segurs del banc corresponent.
CONFIRMACIÓ DE LA COMANDA
Se us remetrà una notificació resum de les dades principals de la comanda. Qualsevol dada registrada per la pàgina web alfombrashamid.es servirà com a acreditació de les transaccions realitzades entre Catifes Hamid i els clients.
En cas que sorgís alguna discrepància entre Catifes Hamid i algun dels seus clients en relació amb una transacció realitzada en aquesta pàgina web, les dades registrades per de takor.es seran considerades com a prova irrefutable de la transacció que continguin.
TERMINIS DE LLIURAMENT
La mercaderia se us lliurarà a la porta del vostre domicili, mitjançant una agència de transports. En cas que no hi hagués ningú al domicili, l'agència deixarà una nota d'avís, en la qual apareixerà un telèfon perquè puguin posar-se en contacte i quedar un altre dia per fer-li el lliurament.
En cas d'esdevenir algun canvi en temps de lliurament o altres disposicions, ens posarem en contacte amb vostè per mantenir-lo informat en tot moment.
El temps de lliurament varia depenent de la seva localització geogràfica, sempre que no hàgim de confeccionar el producte que endarreriria la comanda.
El termini ordinari de lliurament és de 3 a 10 dies depenent de la destinació i les característiques de la comanda.
DESPESES D'ENVIAMENT
Les despeses de enviar amb destinació a ESPANYA (PENÍNSULA I BALEARS)i PORTUGAL són gratuïts.
Els enviaments internacionals als països següents: ALEMANYA, AUSTRIA, BÈLGICA, FRANÇA, HOLANDA, ITALIA, REGNE UNIT i LUXEMBURG tindran un cost per despeses d'enviament de 10€
Els enviaments internacionals als països següents: DINAMARCA, POLÒNIA, REPUBLICA XECA, ESLOVÈNIA I ESLOVAQUIA tindran un cost per despeses d'enviament de 20€
Totes les altres destinacions podran fer una COMANDA a través de la nostra botiga online previ pressupost. Us informarem posteriorment de les despeses d'enviament a aplicar, segons les característiques de la comanda i la destinació triada.
PROBLEMES DE LLIURAMENT
Heu de notificar tan aviat com sigui possible al departament d'Atenció al Client els casos de manca de recepció de les mercaderies o els retards en el lliurament superiors a sis (6) dies hàbils, enviaments nacionals, Illes Balears i Illes Canàries i vuit (8) ) dies hàbils en cas d'enviaments a l'estranger.
Quan se us lliuri la comanda, haureu de comprovar que l'enviament és correcte. Si existís alguna discrepància o problema amb la seva comanda en el moment del lliurament, haurà de reflectir la naturalesa de la discrepància o problema (per exemple, paquet obert, mercaderies danyades) a la nota de lliurament, i signar-la. A continuació heu de contactar amb el departament d'Atenció al Client mitjançant correu electrònic o fax.
Si les mercaderies no es corresponen amb la seva comanda o no està conforme amb aquestes, podrà canviar-les per altres o tornar-les i sol·licitar el reemborsament del seu import d'acord amb els termes i condicions continguts a la secció titulada "DEVOLUCIONS, CANVIS i REEMBORSAMENTS".
La companyia de transport es limita a portar la comanda fins a la direcció proporcionada pel client. No s'encarregaria en cap cas a recollir articles vells, a desempaquetar el paquet oa exercir qualsevol altra tasca addicional que no està inclosa als seus serveis.
El lliurament de la mercaderia es realitzarà a la planta baixa del domicili del destinatari consignat, llevat que pel seu pes, volum o característiques funcionals de l'immoble, no permetin a una persona l'esmentada realització, cas en què s'efectuarà a porta de carrer amb els mitjans de descàrrega facilitats pel consignatari o en la delegació del transportista de destinació.
El receptor queda obligat a examinar de manera immediata si l'enviament presenta algun dany i si està complet. Els danys que s'hagin pogut produir durant el transport i que no es puguin examinar de forma externa, ens seran comunicats per escrit en un termini màxim de 24 hores a partir del lliurament.
DEVOLUCIONS, CANVIS I REEMBORSAMENTS
Els productes que hagin estat personalitzats al seu requeriment no admeten devolució, canvi ni reemborsament.
Els altres productes podran ser tornats o canviats segons les especificacions següents:
Devolucions per defectes de fabricació o transport:
S'admetrà la devolució dels productes defectuosos o erronis. Catifes Hamid qui es farà càrrec de les despeses de devolució. Un cop el producte arribi a les nostres instal·lacions comprovarem la realitat del defecte o error i si està en bon estat us enviarem el correcte sense cap càrrec. Aquesta circumstància s'haurà de comunicar en el termini de trenta (30) dies comptadors des de la data de recepció de l'enviament. Per fer una devolució, envieu-nos si us plau, un correu electrònic o un fax amb les vostres dades personals, referència de la comanda, articles a tornar i motiu a la següent adreça d'email: info@alfombrashamid.es, o al nº de fax 916342220.
Devolucions per insatisfacció del client o dret de desistiment:
Si per qualsevol motiu no queda satisfet amb la vostra comanda, teniu dret a tornar el producte en un termini de 30 dies hàbils (per a les compres online. Les compres a les botigues físiques de HAMID no tenen les mateixes condicions de devolució), a comptar des de la data de lliurament de la comanda. El producte ha de ser tornat igual que es va lliurar, és a dir sense utilitzar. Les despeses de devolució generades per l'enviament del producte a Alfombras Hamid aniran a compte i càrrec del client.
Per fer aquesta devolució, el producte ha d'estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original sense trencar i en perfecte estat. No s'abona cap article que no ens arribi en perfectes condicions i amb el seu embalatge en òptim estat. Per fer una devolució, envieu-nos si us plau, un correu electrònic o un fax amb les vostres dades personals, referència de la comanda, articles a tornar i motiu a la següent adreça de correu electrònic: info@alfombrashamid.es, o al núm. de fax 916342220.
Un cop rebuda la mercaderia als nostres magatzems, i amb la comprovació prèvia de l'estat de la mateixa, es procedirà al reintegrament del seu import íntegrament abonat per la compra del producte, en la modalitat de pagament en què es va realitzar la compra. La devolució de l'import abonat pel sol·licitant s'efectuarà com més aviat millor, en qualsevol cas en un termini màxim de 30 dies des del desistiment. Les despeses de devolució generades per l'enviament del producte a Alfombras Hamid aniran a compte i càrrec del client.
RISCOS
En cas de pèrdua del paquet per la companyia de transport, Catifes Hamid es posarà en contacte amb el client per comunicar-vos la incidència i informar-vos de les diferents opcions de reemborsament, cancel·lació de la comanda, enviament sense càrrec del mateix article o un article semblant. Això afectarà les condicions prèvies de la comanda, com a termini de lliurament.
Si en aquest cas el client opta per cancel·lació de la comanda, es reintegrarà el seu import d'acord amb la modalitat de pagament realitzada pel client.
La devolució de l'import abonat pel sol·licitant s'efectuarà com més aviat millor, en qualsevol cas en un termini màxim de 30 dies des del desistiment.
A partir del correcte lliurament del producte, i tenint la data de lliurament com a referència, els riscos (en concret la pèrdua, robatori o danys) relatius als productes lliurats seran assumits pel client.
FULLS DE RECLAMACIÓ
En compliment del Decret 1/2010 de 14 de gener, hi ha fulls de reclamació que vostè pot demanar escrivint-nos un correu electrònic a info@alfombrashamid.es